Sungai KL di pagi hari

Biasanya kalau tidur atau menginap hotel di tempat asing aku terkejut awal.Saperti biasa la aku ronda2 dan merenungi kegiatan alam dan penghuninya memulakan hari itu.

Aku sempat merenung sungai kat kl ni.Tak sure sungai ape,tapi rasanya  sungai gombak.Melihatkan sungai ni aku rasa banyak lagi perlu dibuat supaya sungai ni nampak bersih.Mungkin dari segi sampah nampak macam tak ada sangat,tapi aroma kebersihannya masih tak terasa.

Jarang sangat aku lihat sungai yang betul2 bersih kat area bandar ni.

Published by Galing BOY

Lahir,membesar dan tinggal di kampong.Asal lahir dari Galing.Pendidikan awal di sk galing dan menetap 20 tahun lebih di kampong Galing dan seterusnya berhijrah ke kawasan kampong berhampiran. Medapat pendidikan awal di SK Galing dan sekarang ini menjalankan usaha sendiri.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.