Dah seminggu aku cuba sign in blog aku tapi gagal.Aku pun tak tau kenapa!!!.Aku fikir elok juga kalau nak teruskan aku cuba dengan hosting berbayaar..Puas juga aku pusing keliling nak tau apa masalahnya…tapi tak jumpa.
Akhirnya ari ni aku dapat juga masuk tapi lambat…slow…Oleh kerana cuak juga dengan fenomena ni aku post jer luahan aku ni…….
dan ari ni tanggal 28hb. aku edit post ni kerana aku dapat masuk melalui global dashboard.Seterusnya aku tukar password dan edit seterusnya update profile.Nampaknya ok…tengok ler dalam minggu ni…
hari 6 mei,2009.Aku ada masalah lagi nak log in wordpress..dalam aku cuba-cuba ada pop up google tentang cookies.
So aku pun buang cookies tu dan dapat masuk blog aku ni.. Jadi masalah blog ni adalah cookies yang menghalang aku masuk atau log in. Jadi sesiapa ada masalah serupa bolehlah rujuk masalah yang aku catitkan disini.harap dapat menolong.

