Hari ini bila aku bukak aku punya blog,aku sudah mendapat 1000 pengunjung tanpa berbuat apa-apa atau menjalankan promosi.Ini adalah perkara yang menggembirakan aku kerana aku ader juga buat post melalui blogspot dan walaupun dengan promosi masih keberatan untuk mencapai target 1000 pengunjung.
Pada aku platform wordpress ini memang menakjubkan.Apa sebenarnya ada pada ramainya pengunjung.Pada blog aku ini memang la tak berapa memberikan apa-apa pulangan selain kepuasan diri, tapi bagi mereka yang ingin me war-warkan apa yang mereka hendakkan sampai ke pengetahuan ramai orang maka platform wordpress ini amat baik.Ini tidak termasuk jika ada lagi alat untuk mempromosikan blog anda.
Bagi yang berniaga amat lah sesuai menggunakan wordpress ini dan ianya adalah percuma.selamat berkarya dan blogging.wassalam.

