menuju ke tempat makan


Perjalanan aku kali ini aku sempat singgah di R & R Seremban dari kedua-dua arah iaitu dari arah utara dan juga dari arah Selatan.Aku dapati rekabentuk bangunan dan tataatur R & R ini adalah sama agak menarik kerana banyak pilihan kedai makan di sini.

Apa yang seronoknya di R & R Seremban ini ialah bilangan pengunjung yang senantiasa ramai di sini membuatkan suasana nya seronok dan happening. Nak beli makanan juga agak sesak dan berebut. Itu lah kata orang kalau makan berebut ni seronok.

pandangan di gerai makanan


Sepanjang perjalanan aku 3 hari ini aku singgah di R & R saja dan tak perlu mencari2 kedai makanan di bandar-bandar berdekatan dan ini menjimatkan masa dan tenaga..Jimat minyak dan tol juga.

tangga bergerak atau escalator at R & R Seremban


Apa yang menariknya R & R Seremban ini juga ada menyediakan tangga bergerak atau escalator untuk pengunjung yang dah penat berjalan dan malas nak mendaki anak-anak tangga.Tangga ini menghala ke tempat gerai makanan.

tempat duduk santai sambil makan


Satu lagi perkara menarik ialah pelbagai jenis dan kawasan tempat duduk samada berbumbung penuh,santai,meja bar tinggi,gerai makanan segera amat menyelesakan bagi sesiapa membuat pilihan d.Dari anak-anak kecil sehinggalah ke paras orang tua.

makanan yang aku pilih

