Aku pertama kali menjejak kaki ke Putrajaya baru-baru ini.Bandar ini memang gah dari segi namanya.Aku pun teruja juga nak tengok bandar baru ini.Kesempatan ini kerana ada sedara yang sakit di hospital putrajaya.Jauh juga rasanya putrajaya ini.

My first visit to Putrajaya ini bukannya nak melawat bandar putrajaya tetapi hospital putrajaya.Bukannya aper tak sempat nak ronda kerana balik hari itu juga.Lain kali lah aku melawat Putrajaya ini.Aku sempat ambik satu dua gambar dalam perjalanan ke hospital putrajaya.

Kat traffic light

Walaupun sekejap aku perhatikan hospital putrajaya ni luas juga dan selesa.Kedudukan hospital ni pun senang cari.Suasana di sini tak macam hospital.Mungkin agaknya tempat ini masih baru dan bau ubat masih tak banyak.

Aku sempat juga ambik gambar ruang menunggu atau lobby area kat hospital putrajaya saperti gambar ini.

putrajaya lobby area

Aku bertekad nak datang balik ke putrajaya ini tapi bukannya melawat hospital .Aku nak explore putrajaya ni sekurang-kurangnya tau serba sedikit.Tak lah saperti rusa masuk bandar.

