Buat duit raya dengan adsense post aku kali ini.Post ke 2 aku tentang adsense.Yang dulu tu tentang jana wang guna adsense.Nampak pada tajuk ini nampak macam senang dan amat mudah untuk melakukannya.Berpandukan kepada pelbagai promosi tentang adsense ini aku turut mencuba buat duit raya dengan adsense.Namun sehingga hari ini, setelah satu tahun menceburi adsense,aku masih belum menampakkan hasil dari adsense (jangkamasa 1 tahun).Masih banyak perkara yang perlu dipelajari tentang adsense ini. Pelbagai teknik dan SEO aku cuba tetapi pada aku teknik natural masih yang terbaik.Ini ialah kerana pihak google semakin ketat dan kemas tentang pelbagai cara yang cuba di buat oleh penggiat adsense. Aku rasakan google adsense memang boleh menghasilkan duit raya untuk aku dalamasa jangkamasa 1 atau 2 tahun lagi kerana dari tahap peningkatan traffic pada page adsense aku makin meningkat dan tambahbaik pada page aku semakin bertambah baik. Aku ringkaskan saja pasal cari duit raya dengan adsense kerana blog aku ini tidak menjuruskan hal adsense ini.Secara ringkasnya aku simpulkan dari pengalaman aku sendiri saperti berikut:

a. Adsense boleh dibuat secara sambilan dan memang mendatangkan hasil tapi secara perlahan-lahan.

b. Pilih topik yang unik dan lain dari biasa untuk tajuk url adsense supaya lebih menjurus.

c. Belajar secara berhemah untuk tambah ilmu adsense,insyaallah akan berjaya

d. Cuba blog free dulu saperti blogger.Buat blog untuk satu tahun dulu baru apply adsense

e. Jangan putus asa.Cuba dan cuba lagi

f. Jangan gopoh nak cepat dapat duit dengan adsense

g. Lihat model blog adsense pelbagai kategori dan ambil idea.contohnya:pergola ini

