Bila aku ke kl, perkara yang paling aku tak suka ialah kesesakan dan kekotoran.Kalau tak berada kat KL ni tak tau aper yang berlaku.

Kat front line (hadapan) memang ler nampak elok jer, tapi kalau pergi line no.2 tu(belakang) sikit dah banyak sampah sarap merata-rata dan bersepah-sepah.

Aku cakap pada diriku,mungkin dia orang ni terlalu sibuk dan orang pun ramai maka tak terbuat nak bersih sampah.Nampaknya setiap warga kota kenalah main peranan sikit.Buang lah sampah kat tong sampah dan penguatkuasa dan badan berkaitan kenalah sediakan tong sampah mencukupi dan kuatkuasa  kesalahan buang sampah ni.

Sampaikan hotel ajer bersih.Kat luar tu nampak macam tempat sampah.

Sekali-sekala rasa malu juga aku kat orang luar..Ini rupa nya KL yang terkenal tu.

Advertisements