Tinggal satu atau dua hari hari untuk menyambut hari Raya  Aidil Fitri.Hari kena cat rumah juga, kalau taksempat, cat pagar pun jadi ler. Pilih punya pilih aku ingat nak cat dinding pagar tepi rumah dululah dan cat yang dipilih saperti gambar ni (warna manggo). Masa cat tu rasa tak ok jer, tapi lepas siap kira ok juga warna ni.Hai tak sempat agaknya aku nak cat rumah ni sebab persiapan raya yang lain banyak lagi nak kena buat.

Sedar tak sedar kos cat ni saja 200 lebih sebab cat dah mahal sekarang ni sama naik dengan harga minyak.Tak pe ler raya punya pasal.

Advertisements