Hari ini aku jumpa web jana wang guna adsense dari Nawar.Setelah puas fikir, apa salahnya aku cuba cara dia ni.Nampak macam mengujakan dan boleh di buat. Aku pun langgan E -book jana wang guna adsense ni dan bayar terus dan dijanjikan kena tunggu 48 jam untuk dikirimkan.Itulah agaknya cerita menarik hari ini yang padaku jika menjadi merupakan permulaan yang baik untuk bisnis ni. Tengok la sebulan lagi camner.Jika jadi aku ceritakan semula dan promote sekali.
Dah tujuh bulan post aku ni iaitu pada 9 september,2008.Aku masih tak dapat cek dari adsense.Memang aku tak pandai benda.ni..Aku semak balik e mel aku yang lama2 dan study balik.Memang ada kesilapan dalam aplikasi adsense ni dan minggu lepas aku update balik dan ada improvement.Bulan depan nanti aku bagi tau samada jadi tak aku punya adsense ni. Bye.
Hari i 27 mei 2009,Aku dah mula balik adsense aku dan mula dapat hasil nampaknya,walaupun cek tak dapat lagi.E-book jana wang guna adsense ni nampak banyak membantu tapi kena sabar sikit menggunakannya.Nampak jer senang tapi perah otak juga…nanti bulan depan aku jumpa lagi dengan perkembangan terbaharu aku jana wang guna adsense ni.
Aku update post ni lagi..hasilnya beberapa blog adsense.

boleh lihat contoh saperti dibawah:

peluang bisnis
making money

aku dah lihat hasilnyapada hari ini..namun masih banyak yang perlu diusahakan..

Kesimpulan:

a. perlu tekun dan sabar untuk sebarang kerja.

b. jana duit dengan adsense ni perlu masa sikit.

c. fikirkan keuntungan jangkamasa panjang…5 tahun ker.

